Obszary w GP
Marketing
Mamy 3 zespoły marketingu (B2B, B2C, eCommerce), które dbają o markę Pracuj.pl oraz zespół marketingu, który zarządza działaniami promocyjnymi platformy eRecruiter. Prowadzimy wiele różnych działań: kampania „W Środowisku Pracuj.pl”, Festiwal Pracy Jobicon, HR Day – najważniejsze w Polsce święto HRowców - czy raport Candidate Experience to tylko niektóre z naszych projektów. Jesteśmy także obecni wszędzie tam, gdzie nasi użytkownicy oraz klienci: w TV, social mediach, digitalu, prasie, kanałach influencerów czy na konferencjach branżowych.
Nasze zespoły tworzą odważni i ciekawi świata marketerzy, którzy ciągle szukają nowych rozwiązań i testują kolejne pomysły. Stale się rozwijamy i poszerzamy nasze kompetencje. Współpracujemy blisko nie tylko ze sobą, ale także ze wszystkimi innymi zespołami – od technologię po sprzedaż. Wszystko po to, by stale rozwijać nasze marki.
Obsługa klienta
Dbamy o jakość naszych produktów, aby były wartościowe dla Użytkowników, a Pracodawcom pomagały w procesach rekrutacyjnych i budowaniu wizerunku. Zajmujemy się obsługą wszystkich Klientów Pracuj.pl oraz eRecruiter. To właśnie my jesteśmy pierwszą linią kontaktu. Na co dzień współpracujemy z różnymi Klientami - od małych spółek po duże korporacje. Współpracujemy z każdym działem w ramach Grupy Pracuj. Stawiamy na rozwój kompetencji i bliskie relacje w Naszym Zespole, sprawiając aby każdy Klient we współpracy z nami czuł się wyjątkowy
Partner Biznesu
W ramach poszczególnych Działów dbamy o obszary: HR, Prawa, Finansów, Zakupów i Administracji. Realizujemy różnorodne projekty. Współpracujemy ze wszystkimi zespołami w naszej firmie, a także z kadrą managerską i zarządzającą. Jesteśmy partnerem dla biznesu, wspólnie działając na rzecz zwiększania efektywności naszej organizacji i realizacji celów strategicznych.
Produkt
Tworzymy innowacyjne produkty, które łączą Kandydatów i Pracodawców na dynamicznym, dwustronnym rynku pracy, a także wspierają firmy w procesach HR. Rozwijamy serwis internetowy oraz aplikację mobilną dedykowaną Kandydatom, a także kompleksowy ekosystem dla Klientów, obejmujący usługi ATS, e-commerce oraz optymalizację procesów tworzenia i publikacji ogłoszeń. Nasze autorskie algorytmy AI pomagają Kandydatom szybko dotrzeć do najlepszych ofert pracy, a Pracodawcom zapewniają najlepiej dopasowanych Kandydatów.
Zwinnie łączymy product discovery, management i development, dbając o potrzeby klientów, jakość i bezpieczeństwo produktów, oraz wartość naszych rozwiązań. Product Management odgrywa strategiczną rolę w kształtowaniu kierunku rozwoju produktów, zapewniając ich dopasowanie do wymagań rynku oraz wizji firmy, a Discovery i Development pozwalają nam szybko identyfikować potrzeby i dostarczać najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów.
Sprzedaż
Jesteśmy zlokalizowani w całej Polsce (11 biur) | Dzięki współpracy z Klientami z wielu branż, mamy szansę rozwijać swoje kompetencje w różnych obszarach rynku | Mamy możliwość uczestniczenia w konferencjach, szkoleniach i warsztatach | Na co dzień pracujemy z różnymi Klientami, nie tylko z dużymi organizacjami czy międzynarodowymi korporacjami, ale również z małymi przedsiębiorstwami- z dużych, średnich i małych miast z całej Polski.
Technologia i cyberbezpieczeństwo
Dostarczamy wygodną i bezpieczną platformę technologiczną wspierającą naszą codzienną pracę i zapewniającą bezproblemowe działanie naszych produktów. Rozwijamy hybrydową infrastrukturę opartą o wirtualizację i kontenery dbając przy tym o bezpieczeństwo danych naszych pracowników, klientów i użytkowników. Mamy realny wpływ na to jakich technologii i rozwiązań używamy w organizacji. Lubimy też eksperymentować i sprawdzać nowe narzędzia.
Rozwój w Grupie Pracuj
W Grupie Pracuj rozwój jest nie tylko integralną częścią naszej kultury organizacyjnej, ale także kluczowym elementem naszej strategii biznesowej. Dążymy do stworzenia środowiska pracy, które sprzyja ciągłemu uczeniu się i podnoszeniu umiejętności naszych pracowników i pracowniczek.
Nasza Filozofia Rozwoju:
Wierzymy w promowanie odpowiedzialności za swój rozwój. Dlatego też, oferujemy różnorodne możliwości rozwoju, zgodnie z modelem 70/20/10, który zakłada, że 70% rozwoju to nauka przez doświadczenie, 20% to nauka od innych, a 10% to rozwój formalny.
Formalne działania rozwojowe
Oferujemy szereg działań rozwojowych, takich jak: szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, studia podyplomowe, sesje coachingowe, programy mentoringowe oraz zakup literatury specjalistycznej.
Dzielenie
się wiedzą
Zachęcamy do dzielenia się wiedzą poprzez organizację spotkań, webinarów i szkoleń, które pozwalają pracownikom i pracowniczkom wymieniać się doświadczeniami i zdobytą wiedzą.
Badania 270/360 stopni
Przeprowadzamy badania 270 i 360 stopni, które dostarczają pracownikom i pracowniczkom informacji zwrotnej na temat ich kompetencji. Po badaniach odbywa się Rozmowa Rozwojowa, podczas której ustalane są cele i działania na kolejny rok.
Program Doradców Kariery
Posiadamy wewnętrzny program oferujący naszym pracownikom i pracowniczkom wsparcie w analizie potencjału, aspiracji oraz dalszego kierunku rozwoju zawodowego.
Insights Discovery
Wykorzystujemy narzędzie Insights Discovery, aby wspierać rozwój osobisty i efektywność zespołów poprzez lepsze zrozumienie siebie i innych.
Ścieżki Kariery
Budujemy przejrzyste ścieżki kariery dla różnych obszarów organizacji, prezentując możliwości zarówno przejść pionowych, jak i rozwoju poziomego. Naszym celem jest wspieranie pracowników i pracowniczek w planowaniu ich indywidualnej ścieżki kariery.
Reskilling
Oferujemy "Rekrutacje wewnętrzne z reskillingiem", zapewniając zindywidualizowane działania rozwojowe, wspierające przejście do nowej roli zawodowej. W 2023 roku aż 27 osób skorzystało z programu reskillingu.
Nauka języków obcych
Dzięki lekcjom online prowadzonym przez doświadczonych lektorów, pracownicy i pracowniczki mogą rozwijać swoje umiejętności językowe w sposób efektywny i dostosowany do swojego tempa pracy.
Proces rekrutacji
Każdy proces rekrutacji może wyglądać inaczej, w tym tkwi nasza siła. Projektujemy procesy rekrutacyjne, tak aby odpowiadały na potrzeby specjalizacji, której dotyczą. Jednocześnie staramy się, by spełniały one warunki równych szans i standardów, które uwzględniają opinie kandydatów i kandydatek zebranych w trakcie badań Candidate Experience.
Onboarding ogólnofirmowy jest procesem przez który przechodzą wszystkie nowozatrudnione osoby. Składa się z dwóch części: 2-dniowego onboardingu stacjonarnego w centrali w Warszawie i e-learningu. Zaplanowane spotkania są okazją do poznania struktury firmy, wartości, którymi się kierujemy w pracy, kultury organizacji, zasad pracy oraz wielu innych aspektów. Nieocenioną wartością jest również możliwość poznania koleżanek i kolegów, którzy prezentują informacje
o swoich działach.